لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Adele - Don’t you remember

Don’t you remember
یادت نیست؟


When will I see you again
کی دوباره تو را خواهم دید؟

You left with no goodbye, not a single word was said
تو رفتی... بدون خداحافظی، حتی یک کلمه هم حرفی زده نشد

No final k/i /s/ s to seal anything
بدون بو/ سه خداحافظی حتی شده برای محکم کاری

I had no idea of the state we were in
اصلا نمی دانم در چه حالی بودیم

I know I have a fickle heart and a bitterness
می دانم قلبی بی وفا دارم و تلخی در زبان

And a wandering eye and a heaviness in my head
و تردیدی در چشمانم و سنگینی ای در سرم

But don't you remember? Don't you remember
ولی یادت نیست؟ یادت نیست،

The reason you loved me before
دلیل آنکه مرا قبلا دوست داشتی؟

Baby, please remember me once more
عزیزم لطفا یک بار دیگر به خاطر آور

When was the last time you thought of me
چه زمان بود اخرین باری که به من اندیشیدی؟

Or have you completely erased me from your memory
یا اینکه مرا کاملا از خاطراتت پاک کرده ای؟

I often think about where I would roam
من اغلب به این فکر می کنم که کجا سرگردان شوم.

More I do, the less I know
هرچه بیشتر فکر میکنم کمتر می فهمم

But I know I have a fickle heart and a bitterness
اما می دانم قلبی بی وفا دارم و تلخی در زبان

And a wandering eye and a heaviness in my head
و تردیدی در چشمانم و سنگینی ای در سرم

But don't you remember? Don't you remember
ولی یادت نیست؟ یادت نیست،

The reason you loved me before
دلیل آنکه مرا قبلا دوست داشتی؟

Baby, please remember me once more
عزیزم لطفا یک بار دیگر به خاطر آور

I gave you the space so you could breathe
به تو زمان دادم تا تنفسی کنی

I kept my distance so you would be free
فاصله ام را با تو حفظ کردم تا آزادی باشی

And hope that you find the missing piece
و امیدوارم که قطعه گم شده را بیابی

To bring you back to me
که تو را به من بازگرداند

Why don't you remember? Don't you remember
چرا به یاد نمی آوری؟ یادت نیست،

The reason you loved me before
دلیل آنکه مرا قبلا دوست داشتی؟

Baby, please remember me once more
عزیزم لطفا یک بار دیگر به خاطر آور

When will I see you again
کی دوباره تو را خواهم دید؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی