لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Adele - Lovesong

Lovesong
آهنگ عشق


Whenever I'm alone with you
هر زمان که با تو تنها هستم،

You make me feel like I am home again
تو باعث می شوی حس کنم دوباره در خانه هستم

Whenever I'm alone with you
هر زمان که با تو تنها هستم

You make me feel like I am whole again
تو باعث می شوی حس کنم دوباره سر حال هستم

Whenever I'm alone with you
هر زمان که با تو تنها هستم

You make me feel like I am young again
تو باعث می شوی که دوباره احساس جوانی کنم

Whenever I'm alone with you
هر زمان که با تو تنها هستم

You make me feel like I am fun again
تو باعث می شوی حس کنم دوباره شوخ طبع هستم

However far away, I will always love you
هرچقدر هم دور باشی، همیشه دوستت خواهم داشت

However long I stay, I will always love you
هرچقدر هم صبر کنم، همیشه دوستت خواهم داشت

Whatever words I say, I will always love you
هرچه بگویم، همیشه دوستت خواهم داشت

I will always love you
همیشه دوستت خواهم داشت

Whenever I'm alone with you
هر زمان که با تو تنها هستم

You make me feel like I am free again
تو باعث می شوی حس کنم دوباره آزاد هستم

Whenever I'm alone with you
هر زمان که با تو تنها هستم

You make me feel like I am clean again
تو باعث می شوی دوباره احساس سبکی کنم

However far away, I will always love you
هرچقدر هم دور باشی، همیشه دوستت خواهم داشت

However long I stay, I will always love you
هرچقدر هم منتظر بمانم، همیشه دوستت خواهم داشت

Whatever words I say, I will always love you
هرچه بگویم، همیشه دوستت خواهم داشت

I will always love you
همیشه دوستت خواهم داشت

However far away, I will always love you
هرچقدر هم دور باشی، همیشه دوستت خواهم داشت

However long I stay, I will always love you
هرچقدر هم منتظر بمانم، همیشه دوستت خواهم داشت

Whatever words I say, I will always love you
هرچه بگویم، همیشه دوستت خواهم داشت

I'll always love you, I'll always love you
همیشه دوستت خواهم داشت، هیشه دوستت خواهم داشت

'Cause I love you
چرا که عاشقت هستم.

  • علیرضا مــ

Lovesong

ادل

adele

ترجمه

آهنگ

معنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی