لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Bruno Mars - Gorilla

Gorilla
گوریل


Ooh I got a body full of liquor
اوه، بدنی سرشار از مشروب دارم

With a cocaine kicker
با یک کوکائین کیکر (وسیله ای برای مصرف کک)

And I'm feeling like I'm thirty feet tall
و حس می کنم هشت متر قد دارم

So lay it down, lay it down
پس دراز می کشم، دراز می کشم

You got your legs up in the sky
پاهایت را تا آسمان بالا برده ای

With the devil in your eyes
با آن چشمان آتش پاره ات...

Let me hear you say you want it all
بگذار بشنوم که می گویی همه اش را می خواهی

Say it now, say it now
زود باش بگو، بگو

Look what you're doing, look what you've done
ببین چه کار داری می کنی، ببین چه کرده ای

But in this jungle you can't run
ولی در این جنگل، نمی توانی بدوی

Cause what I got for you
زیرا آنچه برای تو آماده کردم

I promise it's a killer
به تو اطمینان می دهم که فوق العاده ست

You'll be banging on my chest
تو به سینه من خواهی کوبید

Bang bang, gorilla
بوم,بوم, [مانند] گوریل

You and me baby making love like gorillas
عزیزم من و تو مثل گوریل ها عشق بازی می کنیم

You and me baby making love like gorillas
عزیزم من و تو مثل گوریل ها عشق بازی می کنیم

Yeah, I got a fistful of your hair
بله، من مشتی از موهای تورا در دست دارم

But you don't look like you're scared
ولی نگران به نظر نمی آیی

You just smile and tell me, Daddy, it's yours
تو لبخندی می زنی و می گویی : "فلانی اونا هم مال تو!"

'Cause you know how I like it
چون می دانی من چه [رفتاری] را دوست دارم

You're a dirty little lover
تو یک عاشق آتشپاره هستی

If the neighbors call the cops
اگر همسایه ها پلیس را خبر کنند،

Call the sheriff, call the SWAT ‒ we don't stop
کلانتر را بیاورند، به نیروی ویژه امنیتی زنگ بزنند هم؛ ما دست بر نمی داریم

We keep rocking while they're knocking on our door
ما ادامه می دهیم در حال که آنها در را می کوبند

And you're screaming, "Give it to me baby
و تو جیغ می زنی: "زود باش ادامه بده عزیزم،

Give it to me motherf* u*c*k*e*r
زود باش دیگر لعنتی!

Oh, look what you're doing, look what you've done
اوه، ببین چه کار می کنی، ببین چه کار کردی

But in this jungle you can't run
ولی در این جنگل نمی توانی بدوی

Cause what I got for you
چراکه آنچه من برای تو آماده کردم،

I promise it's a killer
به تو اطمینان می دهم که فوق العاده است.

You'll be banging on my chest
تو به سینه من خواهی کوبید

Bang bang, gorilla
بوم,بوم [مانند] گوریل

You and me baby making love like gorillas
عزیزم من و تو مثل گوریل ها عشق بازی می کنیم

You and me baby making love like gorillas
عزیزم من و تو مثل گوریل ها عشق بازی می کنیم

I bet you never ever felt so good, so good
شرط می بندم هیچ وقت اینقدر به تو خوش نگذشته بود

I got your body trembling like it should, it should
من وجودت را به لرزه در می آورم، همانگونه که خودت می خواهی

You'll never be the same baby once I'm done with you
وقتی رهایت کنم، دیگر هرگز مثل قبل نخواهی بود، عزیزم

Oh, you with me baby making love like gorillas
اوه، عزیزم من و تو مثل گوریل ها عشق بازی می کنیم

You and me baby we'll be f*u *c*k*i*n' it like gorillas
عزیزم من و تو مثل گوریل ها عشق بازی می کنیم

You and me baby making love like gorillas
عزیزم من و تو مثل گوریل ها عشق بازی می کنیم

نظرات  (۲)

So passion on this song
I love you
پاسخ:
♥♥♥♥♥♥ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی