لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Bruno Mars - If I Knew

If I Knew
کاش می دانستم


If I Knew
کاش می دانستم

Oh, oh, oh I, I was a city boy
آه، آه، آه، من، فقط یک پسر شهری بودم

Riding to danger's where I'd always run
داشتم به سمت خطرهایی میرفتم که همیشه ازشون فرار میکردم

A boy who had his fun
پسری بودم که برای خودش خوش بود

But I wouldn't of done
اما نمی خواستم این طور نتیجه دهد

All the things that I have done
آن کارهایی که کردم

If I knew, one day you'd come
کاش می دانستم روزی تو خواهی آمد

Now baby, now baby, now baby, now baby
حالا عزیزم، عزیزم، عزیزم

Oh, oh, oh I, I know it breaks your heart
آه ، آه، آه، می دانم این قلبت را خواهد شکست

To picture the only one you wanna love
تصور تنها کسی که دوستش داری،

In someone else's arms
در آغوش کسی دیگر

But I wouldn't of done
اما نمی خواستم اینطور شود

All the things that I've done
نتیجه آن کارهایی که کردم

If I knew, one day you'd come
کاش میدانستم روزی تو خواهی آمد

Now baby, now baby, now baby, now baby
حالا عزیزم، عزیزم، عزیزم

Ohh baby please
آه عزیزم خواهش می کنم

Let's leave the past behind us, behind us
بیا گذشته را فراموش کنیم، فراموش

So that we can go where love will find us
بعد می توانیم به نقطه ای برسیم که عشق ما را در برگیرد

Yeah, we'll find us
بله ما خودمان را پیدا خواهیم کرد

I know once girls would leave me
می دانم دختران سرانجام مرا تنها خواهند گذاشت

But I know that you'll believe me
ولی می دانم تو مرا باور داری

Baby I, I wish we were seventeen
عزیزم، ای کاش ما 17 ساله بودیم

So I could give you all the innocence
آنگاه می توانستم همه معصومیتی را به تو بازگردانم

That you give to me
که تو به من بخشیدی

No, I wouldn't of done
نه، نمی خواستم اینطور شود

All the things that I've done
نتیجه کارهایی که کردم

If I knew one day you'd come
کاش می دانستم روزی تو خواهی آمد

If I knew one day you'd come
کاش می دانستم روزی تو خواهی آمد

نظرات  (۱)

great.....

mishe gone as Philip Philips ro bezarin

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی