لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Bruno Mars - Locked Out Of Heaven

Locked Out Of Heaven
طرد شده از بهشت


Oh yeah yeah
اوه بله بله

Never had much faith in love or miracles
هیچ وقت به ایمان به عشق و معجزات اعتقادی نداشتم

Never wanna put my heart on deny
به هیچ وجه نمی خواهم قلبم را انکار کنم

But swimming in your world is something spiritual
ولی شنا کردن در دنیای تو روح بخش ست

I'm born again every time you spend the night
هر شبی که تو با من می گذرانی، گویی دوباره متولد می شوم

Cause your s*e*x takes me to paradise
چون با تو بودن مرا به بهشت می برد

Yeah your s*ex takes me to paradise
بله ، با تو بودن مرا به بهشت می برد

And it shows, yeah, yeah, yeah
و به من نشان می دهد، بله بله بله

Cause you make feel like, I've been locked out of heaven
چون تو باعث می شوی حس کنم، از بهشت رانده شده بوده ام

For too long, for too long
برای زمانی طولانی، برای زمانی طولانی

Cause you make feel like, I've been locked out of heaven
چون تو باعث می شوی حس کنم، از بهشت رانده شده بوده ام

For too long, for too long
برای زمانی طولانی، برای زمانی طولانی

Oh yeah yeah
اوه بله بله

Ooh
اوه
You bring me to my knees
تو مرا به زانو در می آوری

You make me testify
تو مجبورم می کنی اعتراف کنم

You can make a sinner change his ways
تو می توانی کاری کنی تا یک گناهکار براه راست هدایت شود

Open up your gates cause I can't wait to see the light
دروازه های پذیرایی خود را بروی من بگشا، من نمی توانم برای دیدن روشنایی صبر کنم

And right there is where I wanna stay
و همانجا [روشنایی] جایی ست که می خواهم بمانم

Cause your s*ex takes me to paradise
چون با تو بودن مرا به بهشت می برد

Yeah your s*ex takes me to paradise
بله ، با تو بودن مرا به بهشت می برد

And it shows, yeah, yeah, yeah
و به من نشان می دهد، بله بله بله

Cause you make feel like, I've been locked out of heaven
چون تو باعث می شوی حس کنم، از بهشت رانده شده بوده ام

For too long, for too long
برای زمانی طولانی، برای زمانی طولانی

Cause you make feel like, I've been locked out of heaven
چون تو باعث می شوی حس کنم، از بهشت رانده شده بوده ام

For too long, for too long
برای زمانی طولانی، برای زمانی طولانی

Oh oh oh oh, yeah, yeah, yeah
اوه اوه اوه اوه ، بله، بله، بله

Can I just stay here
اجازه هست اینجا بمانم؟

Spend the rest of my days here
باقی عمرم را اینجا بگذرانم؟

Oh oh oh oh, yeah, yeah, yeah
اوه اوه اوه اوه ، بله، بله، بله

Can I just stay here
اجازه هست اینجا بمانم؟

Spend the rest of my days here
باقی عمرم را اینجا بگذرانم؟

Cause you make feel like, I've been locked out of heaven
چون تو باعث می شوی حس کنم، از بهشت رانده شده بوده ام

For too long, for too long
برای زمانی طولانی، برای زمانی طولانی

yeah you make feel like, I've been locked out of heaven
بله تو باعث می شوی حس کنم، از بهشت رانده شده بوده ام

For too long, for too long
برای زمانی طولانی، برای زمانی طولانی

Oh yeah yeah
اوه بله بله

Oh yeah yeah yeah
اوه بله بله بله

Ooh
اووه

نظرات  (۱)

مرسی مرسی💓💓💓

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی