لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Bruno Mars - Show Me

Show Me
به من نشان بده


Oh yeah, oh yeah baby here we are again
اوه بله، اوه بله، عزیزم! روز از نو، روزی از نو!

I can see it in your eyes, you want a good time
می توانم از چشمانت بخوانم که می خواهی اوقات خوشی را تجربه کنی

You wanna put your body on mine
می خواهی در کنار من بیارامی

Alright but don't change your mind, don't you change it, oh no
مشکلی نیست، اما [به شرطی که] نظرت را عوض نکنی، نه عوضش نکن، اوه نه

Oh yeah you called me today, drove all this way
اوه بله، تو امروز با من تماس گرفتی و این همه مسیر را رانندگی کرده ای

So don't let this buzz go to waste
پس نگذار این لحظات به هدر روند

So no, your pleasure pleasure island is where we can go
جزیره خوشبختی، خوشبختیهای تو، جایی ست که می توانیم برویم

No I won't think you're easy, no I won't think you're fast
نه فکر نخواهم کرد تو در آرامشی ، نه فکر نخواهم کرد تو عجولی

Your eyes say, "Oh, please me," but your lips scared to ask
چشمانت می گویند : " اوه، مفتخرم کن" ، اما لبانت می ترسند که این را بگویند

No need to fight it, when you know it feels alright
نیازی نیست که با آن بجنگی، وقتی نیک می دانی آن احساس خوبی دارد

You say you're a woman who knows what she likes
تو می گویی که یک زن هستی، اما چه کسی می داند که این زن چه علایقی دارد؟

Then show me, you gotta, you gotta show me
پس به من نشان بده! باید، باید نشانم دهی!

And tell me all day that you're lonely
و تمام روز را از تنهایی ات به من بگو

But show me show me show me tonight, yeah
اما امشب، به من نشان بده، نشان بده، بله

Girl show me, you gotta, you gotta show me
دختر نشانم بده، باید، باید نشانم دهی!

You tell me all day that you're lonely
تو تمام روز را از تنهایی ات به من می گویی

But show me show me show me tonight, yeah
اما امشب، به من نشان بده، نشان بده، بله

Love the way that you laugh, the way that you smile
طرز خنده ی تو و لبخند زدن تو را دوست دارم

Makes me feel like you been waiting a while
باعث می شود حس کنم مدتها منتظر بوده ای

But guess what darling, I been waiting too
اما راستش عزیزم، من هم منتظر بوده ام

So let's run, we can get freaky tonight
پس بیا بدویم! ما امشب می توانیم از خود بی خود شویم

Right is your ticket to ride
حق تو بهترین چیزهاست

Tell me girl what you gonna do
به من بگو که می خواهی چه کار کنی

No I won't think you're easy, no I won't think you're fast
نه فکر نخواهم کرد تو در آرامشی ، نه فکر نخواهم کرد تو عجولی

Your eyes say, "Oh, please me," but your lips scared to ask
چشمانت می گویند : " اوه، مفتخرم کن" ، اما لبانت می ترسند که این را بگویند

No need to fight it, when you know it feels alright
نیازی نیست که با آن بجنگی، وقتی نیک می دانی آن احساس خوبی دارد

You say you're a woman who knows what she likes
تو می گویی که یک زن هستی، اما چه کسی می داند که این زن چه علایقی دارد؟

Then show me, you gotta, you gotta show me
پس به من نشان بده! باید، باید نشانم دهی

And tell me all day that you're lonely
و تمام روز را از تنهایی ات به من بگو

But show me show me show me tonight, yeah
اما امشب، به من نشان بده، نشان بده، بله

Girl show me, you gotta, you gotta show me
دختر نشانم بده، باید، باید نشانم دهی

You tell me all day that you're lonely
تو تمام روز را از تنهایی ات به من می گویی

But show me show me show me tonight, yeah
اما امشب، به من نشان بده، نشان بده، بله

It's getting freaky in this room room room
فضای این اتاق دارد پر التهاب می شود

Now let me hear you say you want that boom boom boom
حالا بگذار صدایت را بشنوم که می گویی آن را می خواهی

We can take it slow, we can zoom zoom zoom
می توانیم به آرامی پیش بروبم یا سریع

Baby if you're ready for that I I I
عزیزم اگر برای آن آماده ای ، من من من ...

It's getting freaky in this room room room
فضای این اتاق دارد پر التهاب می شود

Now let me hear you say you want that boom boom boom
حالا بگذار صدایت را بشنوم که می گویی آن را می خواهی

We can take it slow, we can zoom zoom zoom
می توانیم به آرامی پیش بروبم یا سریع

Baby if you're ready for that I I I
عزیزم اگر برای آن آماده ای ، من من من ...

Then show me, you gotta, you gotta show me
پس به من نشان بده! باید، باید نشانم دهی

And tell me all day that you're lonely
و تمام روز را از تنهایی ات به من بگو

But show me show me show me tonight, yeah
اما امشب، به من نشان بده، نشان بده، بله

Girl show me, you gotta, you gotta show me
دختر نشانم بده، باید، باید نشانم دهی

You tell me all day that you're lonely
تو تمام روز را از تنهایی ات به من می گویی

But show me show me show me tonight, yeah
اما امشب، به من نشان بده، نشان بده، بله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی