لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Metallica - Until It Sleeps

Until It Sleeps
تا زمانی که درد ساکت شود


Where do I take this pain of mine
دردم را کجا ببرم؟
I run, but it stays right my side
من فرار می کنم ولی درد در کنارم باقی می ماند

So tear me open, pour me out
پس مرا پاره کنید و از هم بدربد
There's things inside that scream and shout
درون من چیزهایی جیغ می کشند و فریاد می زنند
And the pain still hates me
و این درد هنوز از من متنفر است! [درد هنوز بر من می تازد-آسیب میزند]
So hold me, until it sleeps
پس مرا محکم نگه دارید تا درد ساکت شود

Just like the curse, just like the stray
درست مانند یک نفرین، مثل یک کَنه
You feed it once, and now it stays
با اولین ورودش، برای همیشه باقی خواهد ماند
now it stays!!
باقی خواهد ماند!!

So tear me open, but beware
پس مرا از هم بشکاف اما حواستان باشد،
There's things inside without a care
چیزهایی درون من هست که خطرناک هستند!
And the dirt still stains me
و کثیفی ها و گناهان، هنوز درحال آلوده کردن من هستند
So wash me, until I'm clean
پس مرا بشوی، تا زمانی که تمیز و پاک شوم.
*It grips you, so hold me
آن بر تو چنگ می اندازد پس مرا رها نکن
It stains you, so hold me
تو را هم آلوده می کند پس مرا محکم بگیر
It hates you, so hold me
در بر تو هم می تازد پس با من بمان
It holds you, so hold me
تو را هم می گیرد پس مرا بگیر
Until it sleeps**
تا زمانی که درد ساکت شود...

So tell me why you've chosen me
و به من بگو چرا مرا انتخاب کردی؟؟؟
Don't want your grip, don't want your greed
من چنگ اندازی تو را نمی خواهم. حرص و طمع تو را نمی خواهم
don't want it
هیچ کدام را نمی خواهم

I'll tear me open, make you gone
و من بدن خود را درهم خواهم شکافت و تو را بیرون می کنم
No more can you hurt anyone
و تو دیگر نخواهی توانست به کسی آسیب بزنی
And the fear still shakes me
ولی ترس هنوز هم لرزه بر وجودم می اندازد...
So hold me, until it sleeps
پس مرا نگه دارید تا این درد ساکت شود
[*--** Repeat]

I don't want it

So tear me open, but beware
The things inside without a care
And the dirt still stains me
So wash me, 'till I'm clean

I'll tear me open, make you gone
No longer will you hurt anyone
And the hate still shapes me
So hold me, until it sleep

Until it sleeps

نظرات  (۱)

با سلام و تشکر خیییییلی زیاد، عاشق سایتتون و همچنین متالیکا ام من

یه سوال داشتم ، تو این شعر، منظورش از درد، چه دردیه؟؟؟؟؟
باعثش چیه؟؟؟؟
اگر اطلاعی دارید، ممنون میشم ایمیل کنید برام، که نوتیفیکیشن بیاد برام

بازم ممنون♥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی