لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Muse - Aftermath

AFTERMATH
پسایند

War is all around
همه جا جنگ است

I’m growing tired of fighting
کم کم از نبرد خسته میشوم

I’ve been drained, and I can’t hide it
دیگر بریده ام و نمیتوانم این موضوع را پنهان کنم

But I have strength for you
ولی به خاطر تو هنوز قدرتی در من هست

You’re all that’s real anymore
حالا دیگر تو تنها چیز واقعی هستی

I am coming home now
دارم به خانه بر میگردم

I need your comfort
دلداری تو را احتیاج دارم

From this moment
از این لحظه

From this moment
از این لحظه به بعد،

You‘ll never be alone
تو دیگر هرگز تنها نخواهی بود

We‘re bound together
با یکدیگر هم پیمان شده ایم

Now and forever
از حالا تا ابد

The loneliness has gone
تنهایی پایان یافته است

States are crumbling
[یک جا] حکومتها در حال فروپاشی اند

And walls are rising high again
و [در جایی دیگر] دیوارها باز قد الم میکنند

It’s no place for the faint hearted
جایی برای ترسو ها نیست

But my heart is strong
اما ایمان من قوی ست

Because now I know where I belong
چرا که حالا میدانم به کجا تعلق دارم

It‘s you and I against the world
من و توییم در برابر بقیه جهان

We are free
ما آزادیم

From this moment
از این لحظه

From this moment
از این لحظه به بعد

You‘ll never be alone
دیگر هرگز تنها نخواهی بود

We‘re bound together
با یکدیگر هم پیمان شده ایم

Now and forever
از اکنون تا ابدیت

The loneliness has gone
تنهایی پایان یافته است

We’ve gone against the tide
ما بر خلاف جهت دیگران قدم برداشته ایم

All we have is each other now
حالا فقط همدیگر را داریم

I am coming home now
دارم به خانه بر میگردم

I need your comfort
نوازش تو را احتیاج دارم

دریافت
عنوان: Muse - Aftermath
حجم: 5.5 مگابایت
توضیحات: 128Kbps

نظرات  (۱)

MUSERRRRRRR untill THE END .... 

FANTASTIC%||||||
پاسخ:
YES! 
ممنون بازم سر بزنید حتما 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی