لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Muse - Exo-Politics

Exo-Politics
سـیاسـت های بی مصرف


Open the skies over me
دروازه های آسمان را برای من بگشا

I am waiting patiently
من صبورانه منتظر هستم

I'll wait for a sign
من برای یک نشانه منتظر خواهم ماند

As conspiracies unwind
همچنان که دسیسه ها برملا می شود

Will you slam shut or free your mind
آیا تو ذهنت را می بندی یا آزاد می کنی؟

Or stay hypnotized
یا همینطور هیپنوتیزم باقی می مانی؟

When the zetas fill the skies
آنزمان که انوار آسمانی در آسمانها پدیدار می شوند

Will our leaders tell us why
آیا رهبران ما می توانند دلیلی بیاورند؟

Fully loaded satellites
این ماهواره های مجهز

Will conquer nothing but our minds
جز ذهن ما بر هیچ چیز چیره نمی شوند

And I am waiting patiently
و من صبورانه منتظر هستم

And I'll wait for the sign
و من برای یک نشانه منتظر خواهم ماند

Carried through the centuries
Secrets locked up and loaded on my back
این رازهای مجهول در طی قرنها منتقل شده اند و گویی باری بر دوش من هستند

Well, it weights me down
آه، سنگینیشان کمر مرا خم کرده است

When the zetas fill the skies
آنزمان که انوار آسمانی در آسمانها پدیدار می شوند

It's just our leaders in disguise
این رهبرانمان هستند که تغییر چهره داده و پنهان می شوند

Fully loaded satellites
این ماهواره های مجهز

Will conquer nothing but our minds
جز ذهن ما بر هیچ چیز چیره نمی شوند

And I am waiting patiently
و من صبورانه منتظر هستم

And I'll wait for the sign, yeah
و من منتظر یک نشانه خواهم ماند، بله

And I am waiting patiently
و من صبورانه منتظر هستم

And I'll wait for the sign
و من منتظر یک نشانه خواهم ماند

دریافت
عنوان: Muse - Exo-Politics
حجم: 9.18 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی