لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Muse - Starlight

Starlight
نور ستاره


Far away
دوردستها...

This ship is taking me far away
این کشتی مرا به دور دستها می برد

Far away from my memories
Of the people who care if I live or die
دور از خاطرات کسانی که به زنده یا مرده بودن من اهمیت می دهند

The starlight
نور ستاره

I will be chasing your starlight
من ستاره ی تو را دنبال خواهم کرد

Until the end of my life
تا پایان عمرم

I don't know if it's worth it anymore
[هرچند] نمی دانم دیگر ارزشش را دارد یا نه

Hold you in my arms
نگه داشتن تو در آغوش خود

I just wanted to hold you in my arms
من فقط می خواستم تو را در آغوش بگیرم

My life
زندگی ام

You electrify my life
تو به زندگی ام هیجان می دهی

Let's conspire to re-ignite
بیا هم پیمان شویم که باز هم پرچمدار شویم

All the souls that would die just to feel alive
برای همه آن انسانهایی که حاضرند بمیرند تا لحظه ای احساس زنده بودن را تجربه کنند

I'll never let you go
[ای نور ستاره] من چشم از تو بر نخواهم داشت

If you promise not to fade away, never fade away
اگر قول بدهی که هرگز ناپدید نشوی، هرگز ناپدید نشوی

Our hopes and expectations
انتظارات و توقعات ما

Black holes & revelations
سیاه چاله ها و افشاگری ها

And our hopes and expectations
و انتظارات و توقعات ما

Black holes & revelations
سیاه چاله ها و افشاگری ها

Hold you in my arms
نگه داشتن تو در آغوشم

I just wanted to hold you in my arms
من فقط می خواستم تو را در آغوش بگیرم

Far away
دور دستها

This ship is taking me far away
این کشتی مرا به دور دستها می برد

Far away from my memories
Of the people who care if I live or die
دور از خاطرات کسانی که به زنده یا مرده بودن من اهمیت می دهند

I'll never let you go
من چشم از تو بر نخواهم داشت

If you promise not to fade away, never fade away
اگر قول بدهی که هرگز ناپدید نشوی، هرگز ناپدید نشوی

And our hopes and expectations
و انتظارات و توقعات ما

Black holes & revelations, yeah
سیاه چاله ها و افشاگری ها بله

Our hopes and expectations
انتظارات و توقعات ما

Black holes & revelations
سیاه چاله ها و افشاگری ها

Hold you in my arms
نگه داشتن تو در آغوشم

I just wanted to hold you in my arms
من فقط می خواستم تو را در آغوش نگه دارم

I just wanted to hold
من فقط می خواستم...

نظرات  (۱)

So beautiful
Thanks
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی