لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Therion - Clavicula Nox

Clavicula Nox
کلید شب

Dark horizons come close to me
افکار تیره بر من چیره میشوند

And magic will be my key
و کلید رهایی من جز معجزه خواهد بود

I will travel through the gate
من از این دروازه گذر خواهم کرد

To be the finder of my fate
تا یابنده ی سرنوشت خود باشم

Nox, the night and key
ای الهه ی شب، پنهان پشت قفل تاریکی و رمز

I will open your old mystery
من راز قدیمی تو را فاش خواهم کرد

Key of night, open up
ای کلید شب، دروازه را بگشا

Key of night, open up
ای کلید شب، دروازه را بگشا

Deep abysses I sink into
در عمق ، در ژرفا فرو میروم

And behind the light I go
از نور فراتر میروم

My long journey never end
سفر طولانی من هرگز تمام نمیشود

But I will receive what I send
ولی نتیجه اعمالم را خواهم دید

Nox, the night and key
ای الهه ی شب، پنهان پشت تاریکی و رمز

I will open your old mystery
من راز قدیمی تو را فاش خواهم کرد

Key of night, open up
ای کلید شب، دروازه را بگشا

Key of night, open up
ای کلید شب، دروازه را بگشا

Clavicula Nox
کلید شب

نظرات  (۱)

  • مجید ملکیان
  • خدایان سمفونیک :like:
    پاسخ:
    خداییش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی