لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Tim MacGraw - Annie I Owe You A Dance

Annie I Owe You A Dance
آنی من یک رقص به تو بدهکارم


I was running late again
دوباره داشت دیرم می شد

Picking up a few things
تعدادی کالا از قفسه ها برداشتم

And there you were on aisle 13
و تو را آنجا دیدم در ردیف سیزده فروشگاه

I felt that old rush
دوباره همان اضطراب همیشگی را حس کردم

When you saw me you blushed
و تو وقتی مرا دیدی سرخ شدی

Like you did when you were sweet 16
درست مثل همان موقعی که 16 سالت بود

They said you looked lost on the dance floor
می گویند آن روز بر صحنه ی رقص، گیج به نظر رسیده بودی

With a lonely look in your eyes
با نگاهی تنها و مغموم در چشمات

Don't know why I didn't show
نمی دانم چرا نیامدم

To this day I still don't know
حتی تا امروز این را خودمم نفهمیده ام

For once I wish I hadnt thought twice
برای اولین بار است که آرزو می کنم کاش درنگ نکرده بودم

Then your folks split up
بعد از خانواده خود جدا شدی

And you moved to Colorado
و به کلورادو (ایالتی در امریکا) رفتی

And I headed out to Tennessee
و من به تنسی (ایالتی در امریکا) رفتم

Heard you got married
حالا شنیده ام ازدواج کرده ای

And you moved back home
و به خانه ی قبلی ات بازگشته ای

Here we are again you and me
اکنون من و تو دوباره با هم رودر رو شده ایم

It's no surprise the light in your little girl's eyes
آن نور و درخشش در چشمان دختر کوچکت تعجبی ندارد

Shines like the ring on your hand
چشمانش می درخشند مثل همان حلقه ی ازدواج بر دست تو

Annie, I owe you a dance
آنی، من یک رقص به تو بدهکارم

Don't the years fly by
سالها چه زود می گذرند

In the blink of an eye
در یک چشم به هم زدن

Yeah loves I had a few
بله در زندگی چند باری دلباخته شدم

I've been in a million places
در میلیون ها شهر و کشور مختلف بوده ام

And I've seen a million faces
و میلیون ها چهره مختلف دیده ام

But I couldn't stop thinking about you
ولی هرگز نتوانستم از فکر کردن به تو دست بکشم

Remember how we talked for hours
یادت هست چطور برای ساعتها با هم حرف می زدیم؟

Keeping each others secrets
برای هم رازهایمان را فاش می کردیم

Made a promise I'd take you to homecoming
من به تو قول داده بودم تو را به مراسم بازگشت به دانشگاه ببرم

But Annie I didn't keep it
ولی آنی، این قولم را هم زیر پا گذاشتم

Almost called you up
تقریبا تصمیم داشتم به تو زنگ بزنم

When I played in Boulder
آن روزی که در بولدر اجرا داشتم

But I thought Id just let it be
ولی با خود گفتم بگذار همه چیز آرام بماند

Heard you found yourself a real good man
شنیده ام صاحب یک همسر فوق العاده شده ای

Do you ever think of you and me
آیا تا بحال به خودت و من فکر کرده ای؟؟

It's no surprise the light in your little girl's eyes
آن نور و درخشش در چشمان دختر کوچکت تعجبی ندارد

Shines like the ring on your hand
چشمانش می درخشند مثل همان حلقه ی ازدواج بر دست تو


Annie, I owe you a dance
آنی ، من یک رقص به تو بدهکارم

So put your groceries in the basket
پس آن اجناس در دستت را در سبد خرید رها کن

I'm so sorry now I'm asking
متاسفم که الان دارم ازت تقاضا می کنم،

Like I should have 20 years ago
چرا که باید این درخواست را 20 سال پیش از تو می کردم

And I know it's all over
و می دانم دیگر همه چیز تمام شده ست

I'm just looking for some closure
من فقط دنبال یک پایان خوش هستم

And there's a song on the radio
و گوش کن! چه آهنگی در رادیو پخش می شود

You give me your hand
و تو ناگهان دستانت را به من می دهی

And we start to dance
و ما شروع به رقصیدن می کنیم

The cashier gives us a smile
و صندوقدار فروشگاه به ما لبخند می زند

As you turn and walk away
آنگاه که تو در حال دور شدن هستی،

I hear your little girl say
می شنوم دختر کوچکت می پرسد

Mama who was that guy
مادر آن مرد که بود؟

Shouldnt be surprised
تعجبی ندارد

The forgiveness in your eyes
بخششی که در نگاهت است

Gave me a second chance
به من یک شانس دوباره دادی

Annie, thanks for the dance
آنی ، ممنونم بابت رقص!

نظرات  (۱)

دستت طلا
عالی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی