لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

The Beatles - Yesterday

  دیروز (Yesterday) یک ترانه پاپ در آلبوم کمک (Help) می‌باشد که توسط گروه موسیقی بیتلز در سال ۱۹۶۵ ساخته شده است. طبق کتاب رکوردهای گینس این ترانه با ۳۰۰۰ کاور (بازخوانی) متفاوت، بیشتر از هر ترانه دیگری در طول تاریخ توسط خوانندگان کوچک و بزرگ نقاط مختلف دنیا اجرا شده و همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌است. شرکت ای‌ام‌آی رکوردز (EMI) اعلام داشته که این ترانه بیش از هفت میلیون بار، فقط در طول قرن بیستم اجرا شده‌است. دیروز آواز تکنفرهٔ غمناکی است در سوگ جدایی و نخستین ترانه رسمی گروه بیتلز که با اتکا بر اجرای تنها یکی از اعضای گروه ارائه شد. پل مک‌کارتنی خالق این ترانه، به همراه یک گروه چهارنفره سازهای زهی، بدون همراهی دیگر اعضای گروه به اجرای آن پرداخته است.

  همچنین این آهنگ توسط فرهاد مهراد نیز به اجرا درآمده است.

  مجله رولینگ استون در معرفی ۵۰۰ آهنگ برتر تمام دوران، رتبهٔ سیزدهم را به Yesterday اختصاص داد. × توضیحات برگرفته از ویکی فارسی

Yesterday
دیروز


Yesterday all my troubles seemed so far away
دیروز همه مشکلات خیلی بعید به نظر میرسیدند

Now it looks as though they're here to stay
اما الان به نظر میرسد برای همیشه سر راهمان باقی خواهند ماند

Oh, I believe in yesterday
اوه من به دیروز باور دارم

Suddenly I'm not half the man I used to be
ناگهان به نظر میرسد من نیمی از آن مردی که قبلا بوده ام نیستم

There's a shadow hanging over me
تنها سایه ای از من باقی مانده است

Oh, yesterday came suddenly
اوه دیروز چه ناگهانی گذشت

Why she had to go, I don't know, she wouldn't say
اینکه او چرا مرا ترک کرد، هرگز نفهمیدم، خودش چیزی نگفت

I said something wrong, now I long for yesterday
احتمالا حرف نادرستی بر زبان راندم و حالا در حسرت دیروز هستم

Yesterday love was such an easy game to play
دیروز عشق برای من فقط یک بازی ساده بود

Now I need a place to hide away
حالا من دنبال مکانی میگردم که پنهان شوم

Oh, I believe in yesterday
اوه من به دیروز باور دارم

Why she had to go, I don't know, she wouldn't say
اینکه چرا رفت نمیدانم. او هرگز نگفت

I said something wrong, now I long for yesterday
حرف نامربوطی زدم و حالا در حسرت دیروز هستم

Yesterday love was such an easy game to play
دیروز عشق یک بازی ساده بیش نبود

Now I need a place to hide away
ولی حالا من به دنبال محلی برای مخفی شدن هستم.

Oh, I believe in yesterday
اوه من به دیروز باور دارم

 Mm mm mm mm mm mm mm

دریافت
عنوان: The Beatles - Yesterday
حجم: 4.87 مگابایت
توضیحات: کیفیت 320

نظرات  (۱)

عااااااااااالی.... مرسسسسسسسسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی