لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Rick Astley - Never Gonna Give You Up

Never Gonna Give You Up

هرگز تو را از دست نخواهم داد

 

We're no strangers to love
ما با عشق نا آشنا نیستیم
You know the rules and so do I
هردوی ما قوانین آن را خوب بلدیم
A full commitment's what I'm thinking of
یک تعهد کامل چیزی است که من به آن فکر میکنم
You wouldn't get this from any other guy
تو از هرکسی چنین وفاداری ای نخواهی دید

I just want to tell you how I'm feeling
حالا فقط میخواهم بدانی چه احساسی دارم
Gotta make you understand
باید به تو ثابت کنم

[Chorus:]
Never gonna give you up, never gonna let you down
هرگز تو را از دست نخواهم داد، هرگز تو را ناامید نمیکنم
Never gonna run around and desert you
هرگز تو را ترک نخواهم کرد
Never gonna make you cry, never gonna say goodbye
هرگز تو را به گریه نخواهم انداخت، هرگز با تو وداع نخواهم کرد
Never gonna tell a lie and hurt you
هرگز با دروغ گویی احساسات تو را جریحه دار نخواهم نمود

We've known each other for so long
ما همدیگر را برای مدت زیادی است که میشناسیم
Your heart's been aching but you're too shy to say it
میدانم قلب تو هم گرفتار است ولی آنقدر خجالتی هستی که نمیتوانی این را اعتراف کنی
Inside we both know what's been going on
ته دلمان هردو میدانیم چه بین ما میگذرد
We know the game and we're gonna play it
ما این بازی را خوب بلدیم و آنرا انجام خواهیم داد

And if you ask me how I'm feeling
و اگر از من میپرسی که چه احساسی دارم،
Don't tell me you're too blind to see
خواهشا به من نگو که خودت به وضوح نمیتوانی ببینی

[Chorus x2]
Never gonna give you up, never gonna let you down
هیچوقت تو را از دست نخواهم داد، هرگز تو را نا امید نخواهم کرد
Never gonna run around and desert you
هرگز تو را ترک نمیکنم و تنهایت نخواهم گذاشت
Never gonna make you cry, never gonna say goodbye
هرگز تو را به گریه نخواهم انداخت، هرگز با تو وداع نخواهم کرد
Never gonna tell a lie and hurt you
هرگز با دروغ قلبت را نخواهم شکست


  آهنگ فوق از خوب های پاپ دهه ی هشتاد میلادی ست. این آهنگ در زمان خود به موفقیت چشم گیری دست یافت و علاوه بر فروش بالا و رسیدن به رتبه اول چارتهای مختلف در سراسر دنیا برنده ی جایزه ی گرمی نیز شد. این آهنگ بارها بازخوانی و کاور شده است. در زیر، نسخه ی اصلی آن توسط خواننده ی ارجینال این آهنگ، یعنی Rick Astley برای شما با حجم کم قرار گرفته است.

دریافت
عنوان: Rick Astley - Never Gonna Give You Up
حجم: 3.28 مگابایت
توضیحات: کیفیت 128kbps

نظرات  (۶)

چقدر جملاتش شبیه چیزایی بود که همیشه با خودم تکرار میکنم 

خیلی عالیع حتی اهنگ توی بازی fortnite هم مشهورع

 

عالیه

عالیه آهنگش حرف نداره من خودم عاشق آهنگهای خارجیم.
ممنون که این اهنگ رو قرار دادید به نظر من این بهترین اهنگ RICK ASTLEY هستش

واااااااااااااااااااااای خدای من وبتون عااااااااااااااااااااااااااااااااولیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی