لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Michael Bolton - How am I suppose to live

Michael Bolton - How am I suppose to live

برنده ی گرمی بهترین وکال پاپ سال 1989

How am I suppose to live?

چطور قرار است به زندگی ادامه دهم؟

I could hardly believe it
باورم نمی شد
When I heard the news today
وقتی امروز خبر را شنیدم
I had to come and get it straight from you
باید می آمدم و از زبان خودت میشنیدم
They said you were leavin
میگفتند می خواهی بروی
Someones swept your heart away
کسی هست که قلبت را ربوده
From the look upon your face, I see it's true
حالا از آن نگاهت میخوانم که خبر درست است
So tell me all about it, tell me bout the
Plans you're makin
پس به من همه چیز را بگو، به من راجع به تصمیمهایت بگو
Then tell me one thing more before I go
یک چیز را قبل از اینکه بروم برای من روشن کن

Tell me how am I suppose to live without you
به من بگو من چطور قرار است بدون تو زندگی کنم
Now that I've been lovin you so long
حالا که مدتهاست در عشقت گرفتارم
How am I supposed to live without you
چگونه بی تو زندگی کنم؟
How am I supposed to carry on
چطور ادامه دهم؟
When all that I've been livin for is gone
وقتی میبینم تمام امید زندگی من از دست رفته است

I didn't come here for cryin'
من اینجا برای گریستن نیامدم
Didn't come here to break down
نیامدم که در هم بشکنم
It's just a dream of mine is coming to an end
این فقط یک رویای زیبای من بود که حالا پایان یافته است
And how can I blame you
و چگونه تو را سرزنش کنم
When I build my world around
وقتی خودم این وضعیت را برای خودم ساختم
The hope that one day wed be so much
امیدوار بودم روزی من و تو برای هم ارزشمند شویم
More than friends
بیشتر از دوستان معمولی
And I don't wanna know the price I'm
Gonna pay for dreaming
و بهای رویا پردازیم را نمیخواهم بدانم
When even now it's more than I can take
وقتی حتی همینقدر هم بیش از تحمل من است
And I don't wanna face the price I'm
Gonna pay for dreaming
و نمی خواهم بهای رویاپردازی ام را بدانم
Now that your dream has come true
نه حالا که تو به رویایت رسیده ای

دریافت
عنوان: Michael Bolton - How am I suppose to live
حجم: 5.99 مگابایت

نظرات  (۴)

امروز من با تمام آهنگ های اینجا گذشت ممنونم برای حسی که باعث شدی تجربش کنم:)))

اقا ممنون انگار اهنگاشم گذاشتید من بلد نبودم دانلود کنم.در همه حال بینهایت سپاس
fogholadeeeeee
Thank you so so much 
"Perfect"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی