لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Adele - Remedy

"Remedy"
درمان


I remember all of the things that I thought I wanted to be
به یاد دارم که زمانی آرزو داشتم چگونه آدمی باشم

So desperate to find a way out of my world and finally breath
عزمم را جزم کرده بودم تا از دنیای بسته ی خود خارج شوم و سرانجام نفسی تازه کنم

Right before my eyes I saw, my heart it came to life
درست مقابل چشمانم دیدم ، زندگانی ام دگرون شد

This ain't easy it's not meant to be
این آسان نبوده و قرار هم نیست که آسان باشد

Every story has it's scars
به هر حال هر داستانی زخمهای خودش را دارد

When the pain cuts you deep
زمانی که درد را تا مغز استخوانت حس میکنی

When the night keeps you from sleeping
وقتی شبها بی خوابی میکشی

Just look and you will see
خواهی دید که

That I will be your remedy
من راه چاره ی تو خواهم بود

When the world seems so cruel
وقتی دنیا خیلی بی رحم به نظر میآید

And your heart makes you feel like a fool
و در قلبت احساس حماقت میکنی

I promise you will see
به تو قول میدهم خواهی دید که

That I will be, I will be your remedy
من درمان و داروی تو خواهم بود

No river is too wide or too deep for me to swim to you
هیچ رودخانه ای برای من بیش از حد عمیق و خروشان نیست تا برای رسیدن به تو در آن شیرجه بزنم

Come whatever I'll be the shelter that won't let the rain come through
هر چیزی از آسمان ببارد، من برای تو سرپناهی خواهم شد که از بارش آن محفوظ بمانی

Your love, it is my truth
عشق تو برای من حقیقت است

And I will always love you
و همیشه عاشقت خواهم بود

Love you

When the pain cuts you deep
وقتی درد را تا مغز استخوانت حس میکنی

When the night keeps you from sleeping
و زمانی که شبها تو را بیدار نگاه میدارند

Just look and you will see
فقط چشمانت را باز کن و خواهی دید که

That I will be your remedy
من درمان تو خواهم بود

When the world seems so cruel
وقتی دنیا خیلی بی رحم به نظر میرسد

And your heart makes you feel like a fool
و در قلبت احساس حماقت میکنی

I promise you will see
به تو قول میدهم که در خواهی یافت

That I will be, I will be your remedy
من چاره ساز تو خواهم بود

When the pain cuts you deep
وقتی درد را تا مغز استخوانت حس میکنی

When the night keeps you from sleeping
و زمانی که شبها تو را بیدار نگاه میدارند

Just look and you will see
فقط چشمانت را باز کن و خواهی دید که

I will be, I will be
When the world seems so cruel
وقتی دنیا خیلی بی رحم به نظر میرسد

And your heart makes you feel like a fool
و در قلبت احساس حماقت میکنی

I promise you will see
به تو قول میدهم که خواهی فهمید

That I will be, I will be, I will be
که من

Your Remedy
مرحمی برای تو خواهم بود

نظرات  (۲)

Aali

پرفکت از آلویز 
تنکس 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی