لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Elvis Presley - Always On My Mind

Always On My Mind
تمام فکر و ذهنم تو بودی


Maybe I didn't treat you
Quite as good as I should have
شاید آنگونه که باید با تو خوشرفتار نبودم
Maybe I didn't love you
Quite as often as I could have
شاید آنقدر که باید به تو عشقم را ابراز نکردم


Little things I should have said and done
چزهای کوچکی که باید میگفتم و انجام میدادم
I just never took the time
ولی هیچ وقت زیاد توجهی به آنها نکردم


You were always on my mind
همیشه تمام فکر و ذهنم تو بودی
You were always on my mind
همیشه تمام فکر و ذهنم تو بودی


Maybe I didn't hold you
All those lonely, lonely times
شاید در آن زمانهای تنهاییت در کنارت نبودم

And I guess I never told you
I'm so happy that you're mine
و فکر میکنم هیچ وقت به تو نگفتم که چقدر خوشحالم که تو مال من هستی

If I make you feel second best
Girl, I'm sorry I was blind
اگر من باعث شدم که حس کنی
که در بین بهترین دختران دنیا رتبه دوم را داری ، مرا ببخش که کور بوده ام


You were always on my mind
همیشه تمام فکر و ذهنم تو بودی
You were always on my mind
همیشه تمام فکر و ذهنم تو بودی


Tell me, tell me that your sweet love hasn't died
به من بگو به من بگو که آن عشق صمیمانه ات از بین نرفته است
Give me, give me one more chance
به من بده به من یک شانس دیگر بده
To keep you satisfied, satisfied
تا این بار تو را راضی نگه دارم


Little things I should have said and done
چزهای کوچکی که باید میگفتم و انجام میدادم
I just never took the time
ولی هیچ وقت زیاد توجهی به آنها نکردم

You were always on my mind
همیشه تمام فکر و ذهنم تو بودی
You were always on my mind
همیشه تمام فکر و ذهنم تو بودی

دریافت
عنوان: Elvis Presley - Always On My Mind
حجم: 8.43 مگابایت

نظرات  (۱)

سلام 
وبلاگ ما هر روز به روز رسانی می شود و تمایل به تبادل لینک با شما داریم
در صورت تمایل ما را با عنوان مجله الکترونیکی بهرا و آدرس behra.blog.ir لینک و اطلاع رسانی نمایید تا لینک شما را به بخش پیوندها اضافه کنیم. با تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی