لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Eric Clapton - Tears In Heaven

Tears In Heaven نام بالاد اکوستیک راکی است که اریک کلپتون، پس از حادثه ی دلخراشی که به مرگ فرزند 4 ساله اش انجامید، ساخت.
پسر 4 ساله ی کلپتون با نام کانر، طی سانحه ای، از پنجره ی آپارتمان یکی از همسایگانشان شهر نیویورک به پایین افتاد.
کلپتون اندکی بعد به محل حادثه رسید.
اشکهای بهشتی موفق به دریافت سه جایزه گرمی (آهنگ سال ، ریکورد سال و بهترین وکال مرد سال) شد به همراه جوایز معتبر زیاد دیگری شد.
این قطعه در ساندترک فیلم Rush 1991 ساخته ی Lili Fini Zanuck استفاده شد. × ترجمه از ویکیپدیا انگلیسی

Eric Clapton - Tears In Heaven

دریافت
عنوان: Eric Clapton - Tears In Heaven
حجم: 5.29 مگابایت


Tears In Heaven
اشکها در بهشت


Would you know my name
آیا مرا خواهی شناخت
If I saw you in heaven
اگر روزی تو را در بهشت دیدم؟
Would it be the same
آیا همانگونه که  به یاد دارم خواهی بود
If I saw you in heaven
اگر روزی تو را در بهشت ببینم؟

I must be strong
من باید قوی باشم
And carry on
باید به زندگی ادامه دهم
'Cause I know I don't belong
چرا که میدانم من به اینجا تعلق ندارم
Here in heaven
به اینجا در بهشت

Would you hold my hand
آیا دستانم را خواهی گرفت
If I saw you in heaven
اگر روزی تو را در بهشت دیدم؟
Would you help me stand
آیا کمک خواهی کرد که بایستم
If I saw you in heaven
اگر روزی تو را در بهشت دیدم

I'll find my way
راهم را پیدا خواهم کرد
Through night and day
از میان شب و روز
'Cause I know I just can't stay
چرا که میدانم من اینجا نمیتوانم بمانم
Here in heaven
اینجا در بهشت

Time can bring you down
زمان میتواند تو را از پا در آورد
Time can bend your knees
زمان میتواند تو را به زانو در آورد
Time can break your heart
زمان میتواند قلبت را بشکند
Have you begging please, begging please
می تواند تو را به التماس و عجز بیندازد

Beyond the door
There's peace I'm sure
مطمئنم که آن سوی در، آرامش هست
And I know there'll be no more
Tears in heaven
و میدانم که در بهشت دیگر اشکی ریخته نمیشود

Would you know my name
آیا مرا خواهی شناخت
If I saw you in heaven
اگر روزی تو را در بهشت دیدم؟
Would it be the same
آیا همانگونه که  به یاد دارم خواهی بود
If I saw you in heaven
اگر روزی تو را در بهشت ببینم؟

I must be strong
من باید قوی باشم
And carry on
باید به زندگی ادامه دهم
'Cause I know I don't belong
چرا که میدانم من به اینجا تعلق ندارم
Here in heaven
به اینجا در بهشت

نظرات  (۳)

فوق العاده زیبا و شنیدنی و آرامش بخش ....
درودی فراوان سپاس از شما بابت این مکان خوب
پاسخ:
خواهش میکنم
چقدر قشنگ بود
من این موضوعو چند سال پیش توی ضمیمه ی نسل سوم جام جم که پنجشنبه ها منتشر میشد ، خونده بودم ( البته متن کامل آهنگو ننوشته بودن )یه صفحه داشت که موسیقی جهانو معرفی میکرد ، مثل هتل کالیفرنیا و آهنگای کت استیونس (یوسف اسلام) و همین کلاپتون . یادش بخیر جوونی ...
الان میزنم برای دانلود 
تنکس 
پاسخ:
یادش به خیر نسل سوم...
مقاله ی خوبی بوده کاش میشد پیداش کنم بخونم.
خواهش.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی