لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Muse - Guiding light

Guiding light
نور هدایت
 

Pure Hearts stumble
قلبهای پاک به لرزه در می آیند

In my hands they crumble
به وسیله ی من نابود می شوند

And fragile and stripped to the core
و ترک می خوند و تا عمق شکافته می شوند

I can't hurt you anymore
نمی توانم بیشتر از این به تو صدمه ای بزنم

Loved by numbers
بی اندازه عزیزین

You loosing, life's wonder
تو داری شگفتی های زندگی را از دست می دهی

And touch like strangers detached
و به غریبه های جدا افتاده ملحق می شوی

I cant feel you anymore
دیگر نمی توانم تو را احساس کنم

And sunshine, trapped in our hearts
و نیز [نمی توانم حس کنم] آفتاب گرمی را که در قلبهایمان وجود داشت

It could rise again, but I'm lost
[خورشید] دوباره می تواند [در قلبهایمان] طلوع کند، اما من گم شده ام

And crushed
و شکسته شده ام...

I'm cold and confused with no guiding light left inside
من سرد و سردرگم هستم، آن هم بدون یک نور هدایتگری در درونم...

You were guiding, light
تو آن نور هدایتگر بودی...

Wooohooo WOAH
Hooooooo, Hooooooooo, Mhoooooo, Haaaaaaaaa

And come from and won’t come befouled I still reach for you
باز می گردم و اینبار آلوده نخواهم بود. من هنوز دنبال تو هستم.

But I'm lost and I'm crushed
اما گمشده و شکسته شدم...

I'm cold and confused but not guiding light
من سرد و سردرگم هستم اما نور هدایتگری نیست

You're my guiding, light
تو نور هدایتگر منی

You're my guiding, light
تو نور هدایت گر منی

There is no guiding, light left inside
هیچ نور هدایت گری درونم نیست.

There's no guiding light in us
هیچ نور هدایت گری درون ما نیست.

  • علیرضا مــ

Guiding light

Muse

میوز

ترجمه

آهنگ

معنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی