لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Muse - Sing For Absolution

Sing For Absolution
آواز رستگاری


lips are turning blue
لبها به کبودی می گرایند
a kiss that can't renew
[پس از] بوسه ای که تکرار نمی شود
I only dream of you
من فقط رویای تو را در سر دارم
my beautiful
زیبای من


tiptoe to your room
پنهانی به اتاق تو آمدن
a starlight in the gloom
درخشش ستاره ای در سیاهی شب...
I only dreamed of you
من فقط رویای تو را در سر داشتم
and you never knew
و تو هرگز نمی دانستی

sing for absolution
می خوانم برای آمرزش خود
I will be singing
و من همچنان خواهم خواند
And falling from your grace
و باز از تو رانده می شوم
there's nowhere left to hide
جایی برای پنهان شدن نیست
in no one to confide
کسی برای اطمینان کردن نیست
the truth burns deep inside
حقیقت تلخ، تا عمق وجودم را می سوزاند
and will never die
و هرگز رهایم نمی کند

lips are turning blue
لبها به کبودی می گرایند
a kiss that can't renew
[پس از] بوسه ای که تکرار نمی شود
I only dream of you
من فقط رویای تو را در سر دارم
my beautiful
زیبای من

sing for absolution
می خوانم برای آمرزش خود
I will be singing
و من همچنان خواهم خواند
And falling from your grace
و باز از تو رانده می شوم

sing for absolution
می خوانم برای آمرزش خود
I will be singing
و من همچنان خواهم خواند
And falling from your grace
و باز از تو رانده می شوم

our wrongs remain unrectified
اشتباهاتمان جبران نشده میمانند
and our souls won't be exhumed
و روحمان از خاک بلند نخواهد شد (به آرامش نخواهد رسید)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی