لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Taylor Swift - The Best Day

The Best Day
بهترین روز


I'm five years old
پنج سالم است
It's getting cold
هوا دارد سرد میشود
I've got my big coat on
یک کت بزرگ تر از خودم به تن دارم

I hear your laugh
صدای خنده ات را میشنوم
And look up smiling at you
سرم را بالا می اورم و با لبخند به تو نگاه میکنم
I run and run
می دوم و می دوم

Past the pumpkin patch
از میان کدو حلوایی ها میگذرم
And the tractor rides
و از کنار تراکتور در حال کار رد میشوم
Look now -- the sky is gold
نگاه کن ! آسمان طلایی ست
I hug your legs and fall asleep
دستانم را دور زانوهایت حلقه میکنم و به خواب میروم.
On the way home
در مسیر بازگشت به خانه ایم
I don't know why all the trees change in the fall
من نمیدانم چرا درختان در فصل پاییز تغییر میکنند
I know you're not scared of anything at all
میدانم که تو از هیچ چیزی نمی ترسی
Don't know if Snow White's house is near or far away
نمیدانم که آیا خانه ی سفید برفی نزدیک است یا دور
But I know I had the best day
With you today
اما خوب میدانم که امروز، بهترین روز را با تو گذراندم.


I'm thirteen now
سیزده ساله هستم
And don't know how my friends
Could be so mean
نمیدانم چطور همکلاسیهایم میتوانند اینقدر آزاردهنده باشند

I come home crying and you hold me tight and grab the keys
گریه کنان به خانه بر میگردم و تو مرا تنگ در آغوش میگیری و سوییچ را برمیداری
And we drive and drive
و ما میرانیم و میرانیم
Until we've found a town
تا زمانی که به شهری میرسیم
Far enough away
که به اندازه کافی دور باشد

And we talk and window-shop
و حرف میزنیم و ویترین مغازه ها را نگاه میکنیم
Until I've forgotten all their names
تا زمانی که من حتی اسم آن همکلاسی هایم را نیز فراموش میکنم

I don't know who I'm gonna talk to
Now at school
نمیدانم حالا در مدرسه با چه کسی میتوانم دوست باشم
I know I'm laughing on the car ride home with you
میدانم که در اتوموبیل، کل مسیر بازگشت تا خانه را با هم میخندیم
Don't know how long it's gonna take to feel okay
نمیدانم چند روز طول خواهد کشید تا ناراحتی ام کاملا برطرف شود
But I know I had the best day
With you today
اما خوب میدانم که امروز، بهترین روز را با تو گذراندم

I have an excellent father
من پدری فوق العاده دارم
His strength is making me stronger
قدرت او به من نیرو میدهد
God smiles on my little brother
لبخند خدا را بر چهره ی برادر کوچکترم میبینم
Inside and out
He's better than I am
ظاهر و باطن او  زیبا تر از من است.

I grew up in a pretty house
در خانه ای زیبا بزرگ شدم
And I had space to run
و [در کودکی] فرصت دویدن داشتم
And I had the best days with you
و بهترین روزها را با تو داشتم

There is a video
I found from back when I was three
یک ویدیو کلیپ یافتم، مربوط به زمانی که سه سالم بود
You set up a paint set in the kitchen
تو یک تابلوی نقاشی را در آشپزخانه نصب میکنی
And you're talking to me
و با من حرف میزنی:

It's the age of princesses and pirate ships
And the seven dwarfs
این نقاشی عصر شاهزاده ها و دزدان دریایی و و هفت کوتوله ست

Daddy Smiles
پدر لبخند میزند
And you're the prettiest lady in the whole wide world
و تو زیباترین بانوی تمام جهان به نظر میرسی

Now I know why all the trees change in the fall
حالا دیگر میدانم چرا درختان در پاییز تغییر میکنند
I know you were on my side
حالا میدانم تو همیشه طرف من بودی
Even when I was wrong
حتی وقتی در اشتباه بودم
And I love you for giving me your eyes
و من تو را دوست دارم که چشمانت را به من بخشیدی
Staying back and watching me shine
خود عقب ایستادی و درخشش مرا تماشا کردی

And I didn't know if you knew
و نمیدانم که میدانی یا نه
So I'm taking this chance to say
پس از این فرصت استفاده میکنم که به تو بگویم
That I had the best day
With you today
من بهترین روزهای زندگی ام را با تو گذراندم...

نظرات  (۲)

واقعا ترانه ی جذابی بود...
خواننده های پاپ ما چی می خونن تیلور سوئیفت چی میخونه!! جای تاسف داره!
خیلی زیبا بود 
گریه م گرفت 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی