لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Bob Seger - Old Time Rock and Roll

Old Time Rock and Roll
راک اند رول قدیمی


Just take those old records off the shelf
آن نوار های قدیمی را از روی تاقجه بردار و بیاور

I sit and listen to them by myself
من خودم تنهایی اینجا مینشینم و به آنها گوش میکنم

Today's music ain't got the same soul
موسیقی امروز آن روح قبل را ندارد

I like that old time a-rock n' roll
من راک اند رول قدیمی را بیشتر میپسندم

Don't try to take me to a disco
سعی نکن مرا به یک دیسکو ببری

You never even get me out on the floor
تو هرگز نمیتوانی راضی ام کنی پایم را آنجا گذارم

In ten minutes I'll be late for the door
در عرض ده دقیقه به طرف در فرار خواهم کرد

I like that old time a-rock 'n' roll
من راک اند رول قدیمی را دوست دارم

Still like that old time a rock n' roll
هنوز راک اند رول قدیمی را می پسندم

That kind of music just soothes my soul
آن نوع موسیقی روحم را آرامش میدهد

I reminisce about the days of old
به یاد می آورم ایام قدیم را

With that old time a rock n' roll, hey!
و آن راک اند رول قدیمی را، هی...


Won't go to hear them play a tango
برای شنیدن یک آهنگ تانگو هرگز نخواهم رفت

I better hear some blues or funky old soul
من بیشتر بلوز و سول قدیمی را ترجیح میدهم

There's only one sure way to get me to go
یک راه هست که راضی به همراهی ات باشم

Start playing old time an rock n' roll
به شرطی که [آنجا] چند آهنگ قدیمی راک اند رول پخش شود

Call me a relic, call me what you will
مرا عتیقه بخوان مرا هرچه میخواهی صدا کن

Say I'm old fashion, say I'm over the hill
بگو من قدیمی هستم بگو من عقب افتاده ام

Today's music ain't got the same soul
ولی موسیقی امروز آن روح روزهای قدیم را ندارد

I like that old time an rock n' roll
من آن راک اند رول قدیمی را دوست دارم

Still like that old time an rock n' roll
هنوز راک اند رول قدیمی را می پسندم

That kind of music just soothes my soul
آن نوع موسیقی روحم را آرامش میدهد

I reminisce about the days of old
به یاد می آورم ایام قدیم را

With that old time an rock n' roll, oh!
و آن راک اند رول قدیمی را، اوه

دریافت
عنوان: Bob Seger - Old Time Rock and Roll
حجم: 7.47 مگابایت
توضیحات: 320Kbps

نظرات  (۴)

A piece of erioitudn unlike any other!
چه ترانه جالبی داشت 
ممنون 
شدیدا با باب موافقم!!!
  • ساناز ویج ویج
  • سلام

    لینک های دانلود Pat Benatar خیلی وقته خراب است. از زمستون پارسال. گفته بودید باید صبر کنم. ممکنه لطفا پس از 5 ماه محبت کنید و لینک های دانلودشو درست کنید؟

    سپاسگزارم

    sanazvijvij@gmail.com

    پاسخ:
    فکر کنم سایتو اشتباه اومدید ;)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی