لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Evanescence - Good Enough

Good Enough
به اندازه ی کافی خوب


Under your spell again
باز تحت جادوی تو ام

I can't say no to you
به تو نمیتوانم نه بگویم

Crave my heart and it's bleeding in your hand
قلبم را که از آن خون می چکد، از جا بِدَر و در دستانت نگاه دار

I can't say no to you
[باز هم] نمی توانم به تو نه بگویم

Shouldn't let you torture me so sweetly
نباید اجازه می دادم اینقدر شیرین مرا شکنجه دهی

Now I can't let go of this dream
و حالا این رویا را نمیتوانم رها کنم

I can't breathe but I feel
نمیتوانم نفس بکشم اما احساس...

Good enough
...احساس خوبی دارم

I feel good enough for you
برای تو خوشحالم

Drink up sweet decadence
جام نابودی شیرین خود را سر می کشم

I can't say no to you
من نمیتوانم به تو نه بگویم

And I've completely lost myself, and I don't mind
و من کاملا از خود بی خود شدم و اصلا برایم مهم نیست

I can't say no to you
من نمیتوانم به تو نه بگویم

Shouldn't let you conquer me completely
نباید به تو اجازه میدادم کاملا مرا تسخیر کنی

Now I can't let go of this dream
حالا نمیتوانم این رویا را رها کنم

Can't believe that I feel
باورم نمیشود که احساس...

Good enough
احساس خوبی دارم

I feel good enough
برای تو خوشحالم

It's been such a long time coming, but I feel good
مدتها گذشته است ولی حس خوبی دارم

And I'm still waiting for the rain to fall
و من همچنان منتظر بارانم که

Pour real life down on me
زندگی تازه و واقعی را بر من ببارد

'Cause I can't hold on to anything this good enough
زیرا دیگر نمیتوانم بر هیچ چیزی تکیه کنم جز این فکر نیکو

Am I good enough for you to love me too
که آیا من به اندازه ی کافی برای تو خوب هستم که تو هم به من عشق بورزی

So take care what you ask of me
پس درباره آنچه از من می خواهی دقت کن

cause I can't say no
چراکه من نمیتوانم نه بگویم....

نظرات  (۱)

سلام وبلاگ خوبی داری اگه میشه سایت منو با عنوان چتروم لینک کن

http://www.hischat.ir

چت روم شلوغ چت روم هیس چت چت


مـمـنـون :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی