لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Fleetwood Mac - Oh Daddy

Oh Daddy
اوه پدر


Oh Daddy
اوه پدر
You know you make me cry
میدانی ، تو مرا به گریه می اندازی
How can you love me
چگونه میتوانی مرا دوست داشته باشی
I don't understand why
من نمیتوانم بفهمم

Oh Daddy
اوه پدر
If I can make you see
کاش بتوانم تو را متقاعد کنم
If there's been a fool around
که اگر شخص نادانی در زندگی تو بوده است،
It's got to be me
آن شخص من بوده ام

Oh Daddy
اوه پدر
You soothe me with your smile
تو با لبخندت مرا آرام میکنی
You're letting me know
با این کار باعث میشوی بفهمم
You're the best thing in my life
تو بهترین چیز در زندگی من هستی

Oh Daddy
اوه پدر
If I can make you see
کاش بتوانم تو را متقاعد کنم
If there's been a fool around
که اگر شخص نادانی در زندگی تو بوده است،
It's got to be me
آن شخص من بوده ام

Why are you right when I'm so wrong
چرا همیشه حق با تو است، در حالی که من سخت در اشتباهم؟
I'm so weak but you're so strong
من بسیار ضعیفم و تو بسیار قوی
Everything you do is just alright
هر کاری که میکنی، همیشه مثبت است
And I can't walk away from you baby
و من هرگز نمیتوانم تو را رها کنم ای عزیز،
If I tried
حتی اگر بخواهم...

دریافت
عنوان: Fleetwood Mac - Oh Daddy
حجم: 3.62 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی