لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Fleetwood Mac - Songbird

Songbird
نغمه سرا


For you there'll be no more crying
برای تو، دیگر گریـه ای نخواهد بود
For you the sun will be shining
برای تو خورشید خواهد درخشید
And I feel that when I'm with you
و من حس میکنم وقتی که با تو هستم
It's alright I know it's right
همه چیز خوب است.

To you I'll give the world
تمام جهان را به پایت میریزم
to you I'll never be cold
هرگز با تو سرد نخواهم بود
'Cause I feel that when I'm with you
چرا که حس میکنم وقتی با تو هستم
It's alright I know it's right
همه چیز خوب است.

And the songbirds are singing
و پرندگان نغمه سرا در حال آواز خواندن هستند
Like they know the score
انگار که از احساس ما خبر داشته باشند
And I love you I love you I love you
و من دوستت دارم
Like never before
بیش از هر زمان دیگری

And I wish you all the love in the world
و من برایت عشق تمام دنیا را آرزومندم.
But most of all I wish it from myself
اما مهمتر اینکه، همه ی آن عشق را از طرف خودم برایت میخواهم.

And the songbirds are singing
و مرغان نغمه سرا در حال آواز خواندن هستند
Like they know the score
انگار که از احساس ما خبر داشته باشند
And I love you I love you I love you
و من دوستت دارم
Like never before like never before
بیش از هر زمان دیگری ، بیش از هر زمان دیگری

دریافت
عنوان: Fleetwood Mac - Songbird
حجم: 3.33 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی