لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

وبلاگ ترجمه ی ترانه های برتر انگلیسی

لیریکس

در این وبلاگ ترجمه های خودم رو از قطعات زیبایی که شنیدم میذارم.
در صورت کپی، منبع رو ذکر کنید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

(Muse - Exogenesis: Symphony Part 1 (Overture

(Exogenesis: Symphony Part 1 (Overture

سمفونی شماره یک (پیش در آمد)


Aping my soul
این وجدان من! از من اطاعت کن

You stole my overture
تو انگیزه ی مرا ربودی

Trapped in God's program
در برنامه ی خداوند (دنیا) گیر افتاده ام

Oh I can't escape
اون من نمی توانم بگریزم

Who are we
ما کی هستیم؟

Where are we
کجا هستیم؟

When are we
کجاییم؟

Why are we
چرا ما بوحود آمدیم؟

Who are we
ما کی هستیم؟

Where are we
کجا هستیم؟

Why, why, why
چرا،چرا،چرا؟

Woah
واو

I can't forgive you
من نمی توانم تو را ببخشم

And I can't forget
و نمی توانم فراموش کنم

Who are we
ما کی هستیم؟

Where are we
کجا هستیم؟

When are we
ما کجاییم؟

Why are we
چرا ما بوجود آمدیم؟

Who are we
ما کی هستیم؟

Where are we
کجا هستیم؟

When are we
ما کجاییم؟

Why are we in here
چرا ما اینجاییم؟

نظرات  (۱)

سلام، بلاگتون عالیه، بنظرتون میوز گروه ضد دین نیست باتوجه به آهنگای fury و knights of cidonia و megalomania؟
پاسخ:
لطف دارید.
خیر من چنین عقیده ای ندارم. گروه های ضد دین و خدا متاسفانه به وفور در موسیقی جهان وجود دارند اما میوز به اعتقاد من در این دسته جای نداره. هرچند این مساله رو باید فراتر از یه جواب ساده به بحث گذاشت.
خیلی از کامنت و توجه شما ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی